Bu Blogda Ara

28 Ekim 2012 Pazar

Yeni Bir Başlangıç


   Geldik ve gidiyoruz Hayal Hanım..Her şey bir korkuyla başlamıyor mu zaten?Biraz endişe, biraz korku ve bir tutam da stres..
   Yepyeni bir hayattayım artık.Her şeyi geride bıraktım.Acılarım, sevinçlerim, kayıplarım, kazandıklarım kimse tarafından bilinmiyor.Şimdi istediğim gibi bir çizgi çizmek benim elimde.O yok, o hiçbir şekilde yok.Bitti ve gitti.Hataların da yok Hayal!En güzeli de bu zaten :)
   Büyüdün sen Hayal.Hayallerin de büyüdü.Hayat büyüdü.Sorumluluklar büyüdü.Hayaaal Hayal!Üniversiteli oldun, hayata atıldın, özgürlük senin ellerinde. :)
   2 günde çok şaşırtıcı oldum.Hiç beklemiyordum böylesini.Korktuğum gibi değilmiş.Her şey çok güzel ve çok basitmiş.2 günde o kadar çok kişiyle tanıştım ki isimlerini dahi hatırlamıyorum :) İnşallah pis çekingenlik sürekli uğramaz bana ! Neymiş ya çekinmek ne iğrençmiş.
  Demet Hoca haklı çıktı.Arkadaşlarım olunca okuldan dönmek istemiyorum artık.Sevdim sevdim sevdim :) Üff bide finaller olmasa ./

21.09.2010

Hiç yorum yok: