Bu Blogda Ara

28 Ekim 2012 Pazar

Nedir bu hal?

'İlk kez bir şey yapmak' hep korkutmuştur beni.Başaramama, yenilgi duygusu hep cesaretimi kırmıştır.Hiçbir zaman kendime güvenim olmadı, olamadı.

Bugün ilk defa kimseye danışmadan hareket ettim.Kalbimi ve mantığımı da dinlemedim.Sadece yaptım.İçimde korku ve huzursuzluğu aynı anda yaşadım.Sanki orada değildim, boşluktaydım.Duymuyor, konuşamıyordum.

Hayat devam ediyor, sen duruyorsun; senin zamanın duruyor, hareket edemiyorsun.Nereye baktığını, kimi dinlediğini algılayamıyorsun.Ne olacağını bilemiyorsun.


28.09.2012

2 yorum:

birgaripSeyma dedi ki...

ben de böyle olduğumu düşünüyorum aynen buna benzer duyguları yaşadım sonra dedim bir kaç anlığına değilde her zaman bıraksam ya ipleri kendim olsam iradem yine olsa ama korkmasam dedim şimdi bu yolda milim milim ilerlemekteyim işte.bazen iyi geliyor bazen pişmanlık getiryor insanın yaptıkları, bir söz vardır bilirsin en çok pişmanlık duyacağımız şeyler yapmadıkları ve belki yapamadıklarımızdır.çok doğru bir söz bence aramıza hoşgeldiiin:))

Düşlerin Gücü dedi ki...

hoşbuldumm :)